ClickCease
הרקון 4, מתחם הבורסה ברמת גן.
03-5333401

EasyManage All In One

EasyManage  היא תוכנה קלה ונוחה לניהול עסקים קטנים ובינוניים. שימוש בתוכנה יעזור לך לנהל ולייעל את העסק שלך במגוון ערוצים:

הממשק הנוח האינטרנטי מאפשר לך לקבל יותר מידע על הלקוחות והעובדים שלך, בצורה זמינה דרך רשת האינטרנט.
תדע מה חשוב ללקוח שלך! כך תוכל להגדיל את המכירות.

ניהול תיקי לקוחות ואנשי קשר

בסיס כל מערכת לניהול קשרי לקוחות הוא מאגר לקוחות ואנשי קשר

  • ניהול לקוח/חברות פוטנציאלים
  • סנכרון מלא של אנשי קשר לפי קבוצות ישירות לטלפון החכם
  • קישור מלא לתוכנת ניהול מסמכים(גוגל/שרפוינט), עוזר בתיוג מסמכים בצורה חכמה במינימום השקעה
  • קישור אנשי קשר והגדרת תפקידם בארגון, כולל שדות נוספים בהתאמה אישית לכל לקוח

מודול ניהול מכירות(ליד->הצעת מחיר) + טלמרקטינג וחיבור למרכזיית IP

מערכת לניהול קשרי לקוחות היחידה בישראל הכוללת בתוכה גם מערכת להפקת חשבוניות והצעות מחיר וכן התממשקות עם כלל תוכנות הנהלת החשבונות הקיימות בשוק(חלק מדרישת רשות המיסים)

  • חתימה דיגיטלית, הסוף למכתבים ולבולים!
    כל חשבונית יכולה לצאת גם דרך הדוא”ל וגם דרך הדפסה רגילה היתרון שניתן לתת ללקוח לבחור.
    כמובן שהפתרון עומד בתקן רשות המיסים, אנו תומכים גם בחתימה מאובטחת וגם בחתימה מאושרת!
  • ריכוז שעות עבודה והפיכתם לחשבונית עסקה/מס בלחיצת כפתור
  • אפשרות להתאמת המודולים בהתאם לדרישת הלקוח – ללא צורך בפיתוח!
  • אין צורך בכמה תוכנות בעסק, איזימנג’ מאפשר פתרון מקיף וחוסך בעלויות

ייעול תהליך השיווק ובקרה על תקציבי קמפיינים(עלות ליד ועלות עסקה)

מערכת איזימנג’ כוללת כלים לשיווק ישיר:

  • הפצת מיילים לרשימות תפוצה
  • שליחת מסרונים (SMS)
  • ייצוא לרשימות אקסל בכל חיתוך שתבחר כולל חישוב שדות מוגדר מראש
  • מחולל הדפסה על מדבקות, שוברים, מכתבים וכו' … בהתאמה לדרישות הלקוח
  • ניהול עלויות שיווק, מחיר פר-ליד/עסקה
  • חיבור למרכזיות, קו טלפון נפרד לכל קמפיין
  • דפי נחיתה המקושרים לקמפיינים, לחישוב עלות ליד ועסקה

ניהול ביצוע פרויקטים/הזמנות, הפקת חשבונות ללקוח על פי דיווחי שעות ואבני דרך

היכולת שלנו להפיק חשבוניות מאושרות מהמערכת מאפשרת לנו לחסוך לך המון זמן בדיווח החודשי ללקוחות. בלחיצת כפתור יסכמו כל דיווחי העובדים לאותה תקופה שתבחר, יופק דוח חיוב ללקוח ויצורף לחשבונית חתומה דיגיטלית שנשלחת בצורה אוטומטית במייל!

התממשקות מלאה עם Google Apps או Office 365 (פתרונות הענן החדשות של ענקיות התוכנה)

פתרונות הענן הולכים ותופסים תאוצה, חשוב שתדע שאנחנו כבר שם, תוכנת איזימנג’ כוללת מודל התממשקות מלא לGoogle Apps ו- Office 365 – סנכרון יומנים, משימות, דוא”ל נכנס ודוא”ל יוצא – הכול מתועד ומגובה בתוכנה לפי בחירה!
כיום עם פתרונות הענן, עסק שלום יכול להתנהל מבלי להחזיק שרת אחד אצלו בחברה ולהסתפק במחשב PC פשוט וזול. לפרטים נוספים לחץ ליצירת קשר

יכולת התאמה מלאה לכל ארגון בלי צורך בפיתוח

תוכנת איזימנג’ מגיעה עם מודול שלם המאפשר לך הלקוח להרחיב ולפתח את המערכת הן ברמת הוספת שדות, רשימות, מקטעים וקשרים בין רשומות! מהיום חוסכים בעלויות פיתוח